EN
NL
Online portal | Storing melden

Grootkeukenservice en grootkeukenonderhoud

Voor al uw grootkeukenapparatuur

  • Storingen
  • Onderhoud
    • 1 Sterren contract
    • 2 Sterren contract
    • 3 Sterren contract
    • 4 Sterren contract
    • 5 Sterren contract
  • Grootkeuken installatie
  • Verkoop
  • Aanvullende diensten
    • NEN 3140 certificaat
    • HACCP controle
    • Dieptereiniging
    • Energie meting
    • Brand preventie controle
    • Offerte aanvragen
  • Contact
U bent hier: Home / Onderhoud / 1 Sterren contract

1 Sterren contract

Als eigenaar van een nieuwe auto zal u de noodzaak van een periodieke onderhoudsbeurt niet in twijfel trekken, zoals olie verversen, bandendruk controle, filters vervangen, noem maar op. Hoe geavanceerder de auto, hoe belangrijker is het onderhoud.

Dit geldt dus ook voor bedrijfskeuken apparatuur. Een onderhoudscontract vermijdt problemen en zal zeker bijdragen tot het verlengen van de levensduur en de bedrijfszekerheid van uw apparatuur, zoals koelkast,vaatwasmachine, combi-steamer enz..

Bij het aangaan van dit contract, tijdens de garantieperiode, geniet u naast het preventief uitvoeren van onderstaande controle werkzaamheden verschillende bijkomende voordelen zoals de storingsprioriteit.

De meeste onderdelen zullen onder garantie vallen, maar voor die onderdelen die hier niet onder vallen geniet u van voordelige tariefvoorwaarden. Tevens bent u verzekerd van een extra snelle behandeling van uw storing.

Het op jaarbasis opgesteld programma van preventieve onderhoudsbezoeken worden uitgevoerd door goed opgeleide monteurs. Zij staan 24 uur per dag voor u klaar.

Het 1 ster contract*

Hoofdpunten van werkzaamheden:

  • Nakijken van de gas en elektriciteit installatie van de keuken, de waterkwaliteit en de afvoerleidingen
  • Evaluatie van de werking van elk toestel en functioneert het naar wens.
  • Uitleg van de werking van het apparaat
  • HACCP instructie voor het apparaat.
  • Nakijken van de onderdelen welke dagelijks onvoldoende worden schoongemaakt door het personeel van de opdrachtgever of cateraar.
  • Uitvoeren van de nodige afstellingen om het optimale resultaat van de apparatuur te krijgen
  • Raadgevingen aan de plaatselijke verantwoordelijke m.b.t. het dagelijks onderhoud.
  • Het opstellen van een offerte voor preventief onderhoud na de garantie periode. ( in garantie periode worden onderdelen, behalve de aan slijtage onderhevige, kostenloos vervangen ).
  • Vaste jaarlijkse facturatie voorafgaande aan elke periode van 12 maanden

* Optioneel:

  • Energie meting

038 333 18 66
SERVICE@S-E-N.NL

Contact

Tel. 038 333 18 66
Tel. 038 333 18 77
service@s-e-n.nl

Bezoekadres

Service Equipe Nederland BV
Gildestraat 10
8263 AH Kampen

Wij zijn aangesloten bij:

accreditatie_1 accreditatie_2 accreditatie_3

Algemeen

Algemene voorwaarden
Leveringsvoorwaarden
Disclaimer
Privacyverklaring
Sitemap

Copyright © 2023 · Service Equipe · Deze website is ontwikkeld door B&S Media internetmarketing